1.Żywot Mateusza
2.Siekierezada
3.Konopielka
4.Requiem
5.Rekolekcje
A u was ?
"Żywot Mateusza" i "Konopielka" to najlepsze filmy Leszczyńskiego, reszta filmów jest z niższej półki, ale i tak jest jednym z najlepszych twórców w Polskim kinie.10/10.
"Żywot Mateusza" i "Konopielka" to najlepsze filmy Leszczyńskiego, reszta filmów jest z niższej półki"
"Siekierezada" z niższej półki ?!
"Siekierezada" to dobry film ale moim zdaniem jest słabszy (nie słaby:) od filmów które wymieniłem wyżej.
1. Konopielka
2. Siekierezada
3. Żywot Mateusza
Widziałem tylko te trzy, ale prezentują prawie równy, bardzo dobry poziom. Wszystkie 3 - 8/10. Słyszałem, że reszta jest dużo słabsza, więc na razie sobie daruję.
1.Żywot Mateusza 9/10
2.Siekierezada 9/10
3.Konopielka 8/10
4.Requiem 6/10
5.Rekolekcje 6/10
---------------------
6. Rewizja osobista 2/10
Nie oglądałem Kolosa i Starego człowieka i psa jednak te filmy są raczej nieosiągalne.
1. Konopielka - 7+/10
2. Żywot Mateusza - 7/10
3. Siekierezada - 6/10
"+" znaczy, że Ulubiony.
Skromny ranking, ale "Rekolekcje" i "Requiem" byłyby trudno dostępne, i raczej nie wydają się godne uwagi...
1. Żywot Mateusza 10/10 (jeden z najlepszych filmów, jakie widziałem w życiu)
2. Konopielka 9/10
3. Siekierezada mocno naciągane 9/10
reszty filmów nie widziałem, Requiem to w ogóle nie wiem gdzie dorwać - o Starym człowieku i psie nie wspominając...
1. Siekierezada - 9/10
Jak się komuś nie podoba, to wcale mnie to nie dziwi. Film bardzo specyficzny i trafia tylko do bardzo wąskiego grona osób. Takich osób, co to by sobie razem z Jankiem Praderą i Peresedą z balonu popijali śliwowicję i gadali coś, od czasu do czasu, nie za często!
2. Konopielka - 8/10
3. Żywot Mateusza
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Żywot Mateusza (1967) 8,15 27
2 Konopielka (1981) 7,52 23
3 Siekierezada (1985) 7,55 20