Acid House - bardzo dobry, Apartament i LNS - również przyjemne do oglądania. Push - tu niestety sporo gorzej.
Start to bym powiedział, że wręcz rewelacyjny, patrz Gangster numer jeden. Wszystkim polecam, jeden z lepszych filmów jakie ostatnio oglądałem.