Polecam bardzo - jeden z najlepszych filmów Dolpha Lundgrena w karierze!
Film jest po prostu rewelacyjny! Zdecydowanie jeden z najlepszych filmów Dolpha Lundgrena w karierze! Szkoda, że tak późno..
Ja napewno nie obejrzę ,bo za póżno ,rano do pracy na 7.00 trzeba wstać .Ale w przyszłym tygodniu sobię go powtórze na DVD .Natomiast dzisiaj ja planuje powtórke ,,Mrocznego Anioła ,, bo ten film wogóle nie jest puszczany w telewizji !!! Skandal !!! Taki klasyk i nie powtórzają
Kiedyś w latach 90 leciał on na TVP1 ..
Skandal przez duże s. I weź tu człowieku płać abonament, a my puścimy ''Modę na sukces'' i babcie w beretkach będą szczęśliwe.
,,Olimp w ogniu ,, tez jest mocno brutalny ,choc nie az tak jak ,,Male Tokio ,, Widac ze go krecili w zalozeniu taktyczym jako film ,,Tylko dla Doroslych ,,
Dobry lektor nawet był :)
Zastanawiam się tylko, dlaczego w lewym górnym roku ekranu był widoczny czerwony znaczek.
No, ale przemoc, brutalna brutalność, to chyba nie są rzeczy, które powinny oglądać dzieci? A tym bardziej słuchać takich tekstów Brandona w stosunku do Dolpha.
Ale jakies dziecko moglo by to obejrzyc w wieku 10 lub 8 lat ,a nie powino ,nie powino tego ogladac ....
Pamiętasz te czasy, kiedy filmy ze Stallone'em, Van Damme'em, Bronsonem, Seagalem, Schwarzeneggerem i Snipes'em były puszczane w telewizji od 18 lat ? (Wtedy nawet ''Krwawy sport'' był od 18 lat).
Ok, to też gdzieś z 6/7lat temu. Kwadrat to był od 18. (i wtedy to był cały czerwony kwadrat albo kółko nie jak teraz czerwone kółko z wyciętym kwadratem)
Nie, wtedy to było u dołu ekranu po prawej stronie czerwone kółko z wyciętym kwadratem, żółte kółko z wyciętym trójkątem i zielone kółko z wyciętym kółkiem.
Wiesz co ,pamietam ze w 1996 roku na TVP 1 o 20.00 puscili Szklana Pulapke 2 i przed rozpoczeciem seansu pojawil sie napis ,,Film tylko dla widzow od 18 lat .Natomiast puzniej to nie pamietam czegosc takiego ,natomiast wiem ze Jedynka takie typowe akcyjniaki lat 80-90 puszczala zawsze w Sobote po 23.00 w tzw kinie nocnym ,wtedy lecialy takie filmy jak Komando ,Predator ,Cobra ,Zyczenie smierci 1,2 ,Robocop ,Terimnator ,Niko ,Szukajac Sprawieliwosci ,Liberator 1,2 ,Pasazer 57 ,Zaginiony w akcji 1,2,3 ,Odzial Delta 1,2 ,Krwawy Sport ,Podwujne Uderzenie itp To sie nazywalo Kino Nocne .Do dzis nawet to jest .
''Maksimum ryzyka'', ''Naznaczony śmiercią'' itp. były puszczane na polsacie jako Megahity od 18 lat, ''Podwójne uderzenie'' na TVP 1 i TVN był od 18 lat, nawet ''Krwawy sport'' jak leciał na TVN to od 18 lat.
To co napisala Kasia sie zgadza .W tym filmie brutalnosc byla na bardzo wysokim poziomie np Odcinanie sobie palca nozem ,seks z samurajskim nozem ,dokonywanie samobojstw itp W 1997 roku Polsat puscil pierwszy raz ten film w Telewizji Polskiej o 20.00 i zaplacil potem za to kare nalozona przez Krajowa Rade Telewizji i Radia .Tym filmem Lundgren i Brandon Lee przebili brutalnoscia filmy Seagala z lat 90 .
To już kwestia gustu. Moim zdaniem Ostry Poker W Małym Tokio bije wszystkie filmy Seagala na głowę :) To czołowy klasyk, który na pewno przy najbliższej okazji będzie w mojej kolekcji na DVD.
No niewiem .... ,,Niko ,, czy ,,Szukajac Sprawieliwosci ,, to tez znakomite perly kina akcji .Zauwaz tez ze Seagal bardziej przebil sie do swiadmosci widzow niz Lundgren .Wiekszosc jak mysli kino akcji to pierwsze co im przychodzi na mysl to Stallone ,Schwarzenegger ,Seagal ,Van Damme ,Norris ,Wills a dopiero Lundgren .
Seagal nie do końca był lepszy od Chucka ,w kinie akcji tak ale nie jako aktor .Przecież on tylko ciągle te samę rolę odgrywał -Policjant/Komandos/Agent C.I.A .A zobacz w jakich ciekawych filmach Chuck grał : Utajona Furia -Akcja/Horror ,Kod Milczenia -Dramat Kryminalny ,Słoneczny Wojownik -komedia przygodowa ,Bohater i Strach -kryminał ,Moce Ciemności -Horror ,Top Dog -Komedia Sensacyjna ,W Zaginionym w Akcji 2 zagrał wieżnia wojennego który był torturowany ,Samotny Wilk McCuade -film akcji stylizowany na western .Chyba wiencej nie muszę dodawać .
To że grał w innych gatunkach niż tylko akcji to nie robi z niego w cale lepszego. Choć w sumie to Chuck trochę lepiej grał. Ale Seagal i tak jest na pewno miejsce wyżej niż Chuck w kinie akcji!
Pewnie, że tak! "Samotny Wilk McCuade", "Inwazja na U.S.A", "Zaginionym w Akcji", "Delta Force 1 i 2" czy "Kod milczenia" to na pewno na prawdę dobre kino akcji!